luni, 6 august 2012

Ma unduiesc prin vise... de Lacrimioara Lacrima


*

Ma unduiesc prin vise, printre stele,
Cand noaptea le intinde sus pe cer
Le ating hoinar cu gandurile mele
Lumini in dor din colt de inima stingher,
Sa ma ascund as vrea-n a ta iubire
Sa-mi daruiesti ce vreau, ce simt, ce sper,
Un strop de timp turnat in fericire
Pe drumul vietii iar sa ma feresti de ger…
Sa ma-ncalzesc cu zambetul din tine,
Sa ma saruti pe buze, sa vindeci orice rana,
Cuvinte dulci si calde pentru mine
Soptindu-le din seva lor sa-mi aduci hrana,
Din ochii tai, sa picuri roua pura,
Un cristalin izvor din care voi gusta
Ca prin minune, atingand cu a mea gura,
S-astampar setea cu privirea ta…
Si atunci, cand mie imi va fi frig,
Cu fiinta ta sa ma-nvelesti,
Eu tremurand, doar la al tau alint,
Iubirea-ti toata sa mi-o daruiesti…
Cu a tale brate, sa-mi alungi durerea,
Sa fiu ca floarea ce-o sa creasca,
Sa ma incui in tine, s-arunci degraba cheia,
Ca nimenea, nicicand sa o gaseasca…
*
Ma unduiesc prin vise cu razele de luna
Dand stralucire-n mine si-n sentimentul meu,
Nu ma-ndoiesc ca-mi spune “ Noapte buna! ”
C-o sa-mi apari in vis, ca esti iubitul meu,
Si ne va-ntinde aripi ca sa plutim spre astre
Descoperind o lume, de noi imaginata,
Acolo, unde-n taina, va sta dragostea noastra,
Si nu va fi aflata…acuma sau vreodata…



Iar lacul inimii, pe veci s-o limpezi,
Dorinte implinite in el s-or oglindi
Cu tine eu voi fi, tu nu-mi vei mai lipsi,
De ploaia o sa cada, prin stropi ne va uni…
Cand vantul bate frunza, ce-i fara de-aparare,
Noi doi sa nu ne temem, caci suntem impreuna,
Fragila si cuminte devine ascultatoare
C-asa ii este soarta dupa o vreme buna,
Dar dragostea nu poate sa piara niciodata
Puterea-i sta in noi, in ceea ce dorim,
Furtuna vine, trece, doar dragostea curata
De suflete purtata va persista sublim…
Cand soarele rasare si ochii mi-i deschid,
Ma unduiesc prin zare, privind la rasarit,
Caci poarta viselor din suflet nu o-nchid
Cu tine traiesc clipa…astept iar asfintit…
*
Si daca soarele dispare dupa deal, speranta in suflet tot mai am,…in noapte iar voi deslusi…vise prin care ma voi undui…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu