duminică, 12 august 2012

Ai fost doar vis... de Sergiu Ciurtin


N-am să rup din ziduri niciodată
Doresc ca să îmi port icoana
Spre crezul meu mă-ndrept cuminte
Și locul cald în care-a fost zidită… Ana.


Ai fost un vis şi am dat uitării
Tot ce-am clădit s-a ruinat
În noaptea despărţirii
...când poate n-ai plecat,

N-am cerut nimic vreodată
luna în pruncie mă orbise
Nu am bătut la porți zidite
N-am cercetat crezând în vise.

Drumul nostru drept a fost să fie
Dulce nefiresc l-am dat uitării
Visul fabricat o amăgire
S-a ruinat în noaptea depărtării

N-a fost nicicând o dragoste curată
Mereu în amintire sunt plecat
Dușmanii vor amorul să-l despartă
Dar îl păstrez încorsetat...

Două lumi și drumurile toate
Tu ai rămas un bob neîncolţit
Doar ura astăzi ne desparte
Dorul și iubirea a murit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu