vineri, 1 februarie 2013

INSOMNIE… de Patricia Serbanescu

Într-o noapte fără lună
Am avut gânduri buimace
Erau oi, retrase-n stană
Trupul sta, fachir pe ace…

Mi le transferam în vise
Formând cu ele un lied,
Puţine au fost promise
Luându-le cu mine-n vid.

Am zburat mereu prin ere
Şi adulţi , dar şi copii,
Pe drum şerpuit de stele
Neputând… silabisii...

Te cătam pe Sus… în Sine
Scrutând locu’-n lung şi-n lat,
Te-nfruptai cum se cuvine
Din Edenul minunat…

Am pierdut însă cadenţa
Unui timp ce-i calcinat,
Încă îmi aştept prezenţa
Într-un film, mult însemnat.

Suflul iernii l-am gonit
Din spirit şi dintre coaste
În respiro, am iubit
Să eliberez… năpaste...

Cât esti tânăr şi puternic
Nu te-atinge nicio undă
Însă totul e vremelnic,
Roata… d’aia e rotundă.

31.01.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu