marți, 26 februarie 2013

Mai am un singur dor… de Lacramioara Lacrima

Mai am un singur dor
Privind cerul cu nori
Prin picurii ce cad
Faptura ta sa vad…
Sa te indrepti spre mine
Eu sa alerg la tine
Bratele sa-ti intinzi
Cu dor sa ma cuprinzi
Apoi, intr-un sarut
Precum am inceput
Cand noi ne-am intalnit
Visare-n infinit…
Mai am un singur dor
Sa pot iar ca sa zbor
Sa nu mai simt dureri
Cu tine sa ma iei,
Nu stiu…chiar ca nu stiu,
Sa sper sau e tarziu
Chiar daca te-am ranit
Te vreau doar fericit…
Caci te-am iubit mereu
Nu mi-a pasat de-i greu
Imi pun o intrebare
Ma mai iubesti tu, oare?

Mai am un singur dor
Sa mai tresar usor
Sa pot sa-ti mai vorbesc
Soptindu-ti…”te iubesc!”
Nu vei sti niciodata
Cat te doresc si iata
Ca timpul se tot scurge
Iar inimioara-mi plange
Ca e intaia oara
Intr-o iubire mare
Poate acum invata
S-asculte o povata
Rabdare sa-si acorde
Sub minimum de vorbe
In zbatere devreme
Zambind, oftand in vreme,
Esti tot ce mi-am dorit
Fara sa fii-ndraznit
Of, ca sa cer…ce-as cere…
Clipe de mangaiere,
Tu esti in drumul tau
Pustiu este al meu
Sperantele ma dor.
Mai am un singur dor…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu