luni, 25 februarie 2013

Dragobete (partea a III-a) de Ovidiu Oana-pârâu


DULCI AMINTIRI ... DESPRE IUBIRE ...

mi-aduc aminte...

mi-aduc aminte prin răstoacă
adeseori te urmăream
erai copila ce din joacă
în zâna bună o schimbam
pândeam parfumul din cosiţă
de undeva ascuns în fân
doream să văd lângă căpiţă
mijindu-ţi mugurul de sân
şi doamne, ce mai zarvă mare
a fost când eu lângă pârâu
m-am apropiat de scalda-n care
te adânceai ca macu-n grâu
e dusă vremea când pe seară
furam în glumă un sărut
şi îmi doresc a mia oară
acum să-mi treacă de urât
căci dragostea de fiinţă pură
ce timpul vechi mi-o dăruia
s-a dus şi parcă simt arsură
din dorul ce m-a rupt de ea

***

Trecute amintiri din Rai

Simt buze moi,
Simt sânul tău
Pe pieptul meu
Şi între noi
Timp nesfârşit,
Rai dăruit
De buze moi.

Ieri m-ai iubit,
Ieri ne iubeam,
Azi stau la geam
Căutând uimit
Năluci de dor,
Ce trec uşor
În asfinţit.

Iubesc trăind
Şi mor iubind,
Mi-e viaţa-moarte,
Moartea-trai,
Simt revenind,
De prea departe,
Trecute
Amintiri din Rai

***

te uită pe cale

te uită pe cale
şi doar mi-i vedea
cum caut agale
cu inima grea

te caut şi aştept
spre mine să vii
de drag mă deştept
la ceasuri târzii

o vorbă trimite
din drum să îmi scază
în zile zorite
s-adăst ca-ntr-o oază

***

vânt prin taine

îmi intră-n taine vânt de busuioc
scăpat dintre cosiţe de aramă
sau doar trecut prin caier greu de foc
grijit ascuns sub abur de maramă

mă cotropesc furnicile în sânge
la gustul tău de fruct abia în pârg
iar patima prin pori cât se prelinge
eu obosesc de-atâta dor şi sârg

vântul e vânt şi pleacă să colinde
iar eu adăst în urma lui cuprins
de saţul de a fi oprit flămânde
miros şi gust din care m-am aprins

***

nu-ţi fie teamă, borangicul ...

nu-ţi fie teamă, borangicul
din ia spumă de pe tine
să-l smulgi, iar sânii şi buricul,
să-i laşi novici pe mâini străine

dă-ţi sânii pradă mâinilor
să îi frământ cu ir de rouă
şi sfârcurile amândouă
sub crâmpoţeala buzelor

tu să îndemni fără zăbavă,
să îi dezmierde cu săruturi
sau sa-i alinte-n zbor de fluturi
pe rotunjimi, gura hulpavă

iar pe buric să pun pecetea
tânjirilor de foc şi miere
cu mult râvnita mângâiere
iar vintrelor să le cresc setea

tainic buric, de piatră sân
şi sfârcurile-n piept arsură
mă ispitesc, iar eu hapsân
le sorb dulceaţa pe măsură

***

alint, răsfăţ şi iar alint

alint, răsfăţ şi iar alint
ochii şi gura nu mă mint
braţ după gât, freamăt de pântec
şi între coapse ca descântec
loc de păcate ce absoarbe
pătrund adâncurile-i oarbe
tu taine îmi oferi ritmate
sărut din buzele rujate
arsuri de sâni, icniri şi scâncet
prin pori ardoarea varsă plânset
izbiri de val ce-aduc furtună
duet de gemete răsună
în ritmurile-ameţitoare
de trupuri vii, fremătătoare
un ceas, o noapte, cine ştie ?
stârniţi de ritm şi frenezie
fiorii-n pântec nu ne mint
alint, răsfăţ şi iar alint

***

ce rai ţi-s sânii

borboane plouă
aspru crâmpoţiţi
inspiră muze
pieliţa de fruct
respiră rouă
când se simt priviţi
dezmierd de buze
hulpav mă înfrupt

ce rai ţi-s sânii
ei mă amăgesc
cerşind săruturi
şi priviri vorace
blândeţea mâinii
când îi asupresc
stârneşte simţuri
trupul să-ţi îmbrace

***
 regăsire

soarbe gura lăcomită
sân cerşind-o de sub ie
susură a bucurie
adiere molcomită

vorbe dulci spuse-ntr-o doară
ars sub sărutări obrazul
ochii-şi potolesc necazul
sub atingerea uşoară

mi te dărui, cad veşminte
şoaptele devin tăceri
asupriţi de mângâieri
la nimic nu luăm aminte

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu