duminică, 24 februarie 2013

Sufelete pereche… de Lacramioara Lacrima

Sufelete pereche doar o data-n timp
Se-ntalnesc, se cauta-n orice anotimp
Si se simt aproape chiar si la distanta
Inimile lor stiu una de cealalta
Daca una-i trista, a doua-i si ea
Caci, doar impreuna trec clipa cea grea
Cand e veselie, ele bat frumos
Intr-un ritm aparte, foarte zgomotos
Multipla traire, nu se mai despart,
Suflet langa suflet totul isi impart
Se cheama prin ganduri, visele-si gasesc,
Fara ezitare oricand se iubesc…
Suflete pereche au acelas dor
Se cuprind de mana in comun fior
Daca plange unul…mai trist e al doilea,
Lacrima ii sterge, il mangaie-ntr-una,
Fericite sunt ca in lumea mare
S-au gasit deodata…viata fiind cantare
Singure nu sunt si nici n-or mai fi
Doar sperante multe vor adeveri
Vremea niciodata nu va-mbatrani
Doua suflete …mereu s-or iubi
Timid a-nceput o iubire-a lor
Astazi e izvor…pica-n viitor…

Suflete pereche…eu nici n-am stiut,
De cand te-am aflat…in mine am vrut
Sa-ti ofer ce am, sa fii fericit,
Si intotdeauna la tine-am gandit
Tu la fel ca-n doine m-ai vegheat subtil
Dar in viata mea ai intrat senin
Astazi ne iubim…ne brodam iubirea
Fara a lasa in urma amintirea
Rosu e culoarea cu care pasim
Doua imperecheate…cat e de sublim,
Dezmiedare plina mi-esti la orice pas
Suflete pereche, vin la orice ceas
Incredere-n toate si devotament
Ce ne-am mai dori…in orice moment?
Ne dam reciproc ce avem nevoie
Cand ne-om intalni…ne-om intra in voie
Alint, dragoste…spre un paradis
Cel imaginat si in minte scris,
Rasarire-ntreaga parca la un drum
Care-l va lungi sa fie mai bun,
Viata curge-ncet de nu ai un suflet
Sa-ti fie pereche…sa-ti aduca zambet…
Traiesti in pustiu cu lacrimi stinghere
Doar sufletul tau stie ca sa cheme…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu