marți, 26 februarie 2013

Esente de gand de Lavinia Amalia


As vrea sa scriu litera cu litera,
suspin dupa suspin,
imbratisare peste imbratisare...
povestea inimii 
care bate pe ritmul unui singur anotimp
gaseste-ma pe linia palmei 
imi vei citi numele pasilor
in urma ta
vreau sa adorm pe-un pat de margarete
si aripi
-sapte perechi,nu la fel,
cu care sa zbor diferit in fiecare zi
vreau un hamac intins de la un pol la altul
al iubirii
unde sa-mi legan implinirea
tu-ului meu
mai vreau un pod de maini intinse
intre cer si pamant
sa pot duce greutatea dorului
pana cand degetele vor ingenunchea
(amortite de speranta)
in fata toamnei
atunci nu voi mai avea nevoie decat
de o adiere care sa-mi raspandeasca parfumul
pastrat in esenta unui gand de iasomie
sau poate...
de minunea suflarii tale
.................................................
imi saruti talpile  asteptarilor
eu, genunchii cautarilor
ingerul meu ma aseaza pe umerii tai
pe care ti-i atingi cu palma unui zambet,
fericit ca exist
si stiu
ca vei ramane in spiritul,in trupul meu
si vei muri odata cu... infinitul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu