marți, 26 februarie 2013

Daca e dragoste… de Lacramioara Lacrima

Daca e dragoste ce simt
Atunci, de ce si doare?
Si-atunci cand esti prea fericit
Durerea iti apare?
Gustand asa din suferinta
Caci, dor te chinuieste
Tot framantand a ta fiinta
In suflet focul mistuieste…
Daca e dragoste ce simt
Fiind parca-mplinita
De ce mi-e lacrima cuvant
Cand el dispare-n clipa…?
Si astept, astept din nou si iar
Parand o vesnicie…
Un semn, o veste ca macar
Sa stiu ca-mi apartine mie,
Daca e dragoste ce simt
Dorind sa fiu iubita
De ce-i doar el pe acest pamant
S-aduca pace-ntr-o clipita?
Chiar daca singur ratacesti
Sperand in mintea ta…
Ca azi sau maine regasesti
Pe acel cineva…

Acel, cel care o data-n timp
Pe loc ti-a furat inima…
Si ca-n fierbinte anotimp
Esti insetat visand doar apa ta…
Daca ce simt este iubire
De ce ma simt pierduta,
De nu-i zaresc a lui privire
De sufletu-mi stiuta…?
De ce iubirea-nseamna viata
Fara de ea nu poti
Si niciodata nu se-nvata
S-o numeri, s-o socoti?
In noi, traieste zi de zi,
Dorind s-o daruim
Aceluia ce-l vom iubi
Dar langa el sa fim…
Eu ma retrag in poezie
In ea-mi exprim iubirea
Aici sau poate pe-o hartie
Creand nemarginirea…
Daca e dragoste ce simt
Ce bine ca-i asa…
O scriu in rima si o cant
Iubirea…dragostea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu