vineri, 1 februarie 2013

Chemare de Lavinia Amalia


Ca un copil ti-am incredintat viata
Cand m-ai atins cu sufletu-ti de dor
Ti-am imbracat pana si ignoranta
Ca sa fiu apa din al tau izvor

Suspin si-adorm cu gandul catre tine
Fara himere si desertaciuni
Vreau nestriviti ingerii albi din mine 
Vino descult de cuie si minciuni

Sunt prinsa in  ai noptii colti de foc
Pamantu-mi toarna zgura si blesteme
Deschide palma,fa-mi in tine loc
Eu voi picta-n privirea ta poeme

Doar demonii mai bantuie ruine
Azi  idealul e-nvelit de nori
Plang peste ploaia care nu mai vine
Sa spele umbrele,s-aseze flori

Acum nu vad nici ora,nici cararea
Luminii-n care sa ne putem FI
Eu doar te chem scriindu-mi asteptarea
Zideste-ne altar de vesnicii.
                                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu