Soaptele mi-au ingenuncheat sub spada somnului...
Erai acolo,
adanc in gandul meu,
ca un Luceafar indraznindu-mi labirintul
din noaptea ce s-a revarsat in cascade.
Esti sovaitor in a-mi cunoaste zborul,
dar arzi de dorinta de a bea
amestecul nectarului
soptirilor mele
ca pe cel mai aromat
poem de iubire.
Era un vis...
Acelasi care te aduce iar si iar
in simfonia heruvimilor
ce canta-n mine.
Respirand acelasi aer
de Viata
Sufocati de surogatele cu pretentii de"vii",
care te lasa ca o fantana,
in care doar holograma apei exista.
Adapa-te
din freamatul buzelor mele.
Curand vei fi indestulat...
Asculta sunetul dorintelor implinite,
in atingerea degetelor ce se-mpletesc
in dansul dragostei,
din care a rasarit un curcubeu
Perfect rotund,
care cuprinde
Cerul si Pamantul...
A fost o oglindire spre departe...
prea departe,
chiar pentru atingerea razelor
unui Luceafar
poate...
Un vis din ceea ce eu sunt
si nimeni nu (va) cunoaste...


 ·  · Distribuie