duminică, 3 februarie 2013

Te-am văzut de Mariana Mihai

Te-am văzut, copilul Meu
Când Mă căutai în taină,
Dăruind din ce-i al tău...
Mă-mbrăcai cu câte-o haină.

Te-am văzut cum Îmi zâmbeai
Când eram prea întristat
Şi în braţe Mă strângeai...
Te-am văzut. Nu te-am uitat.

Te-am văzut, copila Mea
Când Mă căutai pe cale
Şi-Mi bucurai inima
Cuprinsă de dor şi jale.

Te-am văzut la ceas de rugă
Stăruind pentru dreptate,
Lăsând lacrimi să se scurgă
Dureroase... însetate.

Mi-ai dat apă, Mi-ai dat pâine,
O, ce mult M-ai bucurat...
N-ai zis: "Du-te! Vino mâine!
Acum sunt prea ocupat."

Te-am văzut şi prin spitale
Mângâindu-Mă la greu,
Lăsând treburile tale...
Te-am văzut mereu, mereu.

Mă priveşti şi nu-nţelegi...
Toate-acestea Mi le faci,
Ori de câte ori alegi
Pe semeni să îi împaci.

Nu uita, copilul Meu,
Printre lacrimi şi suspine,
Să faci binele mereu...
Se va-ntoarce tot la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu