duminică, 6 mai 2012

Iubeste-ma acum de Nuța Istrate Gangan

Iubeste-ma acum, cand inca primavara
Mi-atinge glezna dulce cu ierburi si ninsori
Cat mai e timp de verde, iubeste-ma navalnic
Si-am sa te las sa pleci ,cu voia ta, in zori.

Iubeste-ma acum cand inca nu mi-e teama
De tandra risipire a zilelor ramase
Ascunde-ma in tine,fa-mi adapost in suflet,
Pastreaza-ma sub cheie si sub obloane trase.

Iubeste-ma acum cu toata-ntarzierea
Cireselor ce se-nrosesc timid in flori
Si mai tarziu cand frunza sta sa planga
Sa ma alinti sagalnic in sunet de viori

Iubeste-ma acum cand inca-mi curge-n vene
Dorinta arzatoare si patima si dor
As vrea sa intelegi ca viata-i trecatoare
Si tu, prin valul ei, un simplu calator.

Iubeste-ma acum cand inca primavara
Imi troieneste frunza si floare in priviri
Ca sa ma poti avea la focul iernii, seara
Cand o sa ma transformi treptat in amintiri

Iubeste-ma acum cand inca mai e vreme
Iubeste-ma acum cand inca vreau iubiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu