joi, 31 mai 2012

DEPARTE DE TINE de Irina Nedelciu

Departe de tine,
Pierdută în mine,
Prin gânduri, prin şoapte,
Prin vise în noapte...

Îmi caut o cale
Să uit, dar mă doare.
Iubirea-i prea mare
Iar eu n-am scăpare.

Departe de tine
Tot aeru-mi moare,
E sec, mă loveşte,
Besmetic, orbeşte.

Iar cerul splendoare
Îmi tună-n schimbare,
În haine de gală
Cenuşa mi-e boală.

Departe de tine
Iubite... nu-i bine,
Doar nori plumburii
Îmi cântă în zi...

Cu picurii grei
În rănile trei,
În şanţuri brăzdează
Durerea mi-o aşează.

Doar iţe şi pânze
În juru-mi întinse,
Sunt prinsă-n capcană
Iubirea-ţi... nu-i toană.

Mă joci cum îţi place,
Iubite... dă-mi pace !
Mă lasă să plec
Să uit... căci mă-nec.

Am  ace în piept
Iubite... nu-i drept !
Am dor doar de tine
Şi plâng, nu mi-e bine.

Departe de tine
Mă pierd în ruine,
Nimic nu mă-nalţă,
Alunec în ceaţă.

Pe negrul pământ
Eu ard ca pe rug,
Cu jarul prin vene
Mă zbat în durere.

Departe de tine
Iubite... nu-i bine,
Doar boală şi ceaţă
E-n jur... şi mă-nhaţă.

Nu pot să mă rup,
De tine să uit !
Îmi eşti ca o sevă,
Lumină, o febră !

Iubite... mi-eşti viată !
Hai vino mă-nalţă !
Cu braţele tale
Să uit ce mă doare.

Departe de tine
Iubite... pierd zile...
Cu soare, cu rouă,
Cu verde ce-mi plouă.

Departe de tine
Pustiul mi-e-n vine,
Nimic nu e bine,
Mă-ntorc la iubire.
Irina Nedelciu la 30 mai 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu