marți, 22 mai 2012

VALSUL UNEI ILUZII de Ines Popa

Din lacrimile ploii eu ți-am făcut mărgele 
Și buzele cireșe cu drag le-am sărutat , 
În păr ți-am prins steluțe de-albastre viorele 
Îți amintești iubire sau poate ai uitat? 

Te-am mângâiat cu roua magnoliilor în floare 
Și-n nopți nevămuite ți-am scris în taină versuri , 
Cu aripi mari de înger ți-am șters din apăsare 
Îți amintești iubire sau le-ai pierdut în neguri? 

Din visele speranței ți-am pus o coroniță 
Și-n simfonii marine ți-am legănat suspinul, 
Din intristatu-ți cântec am înălțat troiță 
Îți amintești iubire sau ai uitat refrenul? 

Din resturi de tăcere eu ți-am pictat un soare 
Și pașii umbrei tale în suflet i-am gravat, 
Din curcubeu de vise ți-am zămislit o floare 
Îți amintești iubire sau nici n-ai observat? 

Mai pune-ți o dorință pentru iubirea noastră, 
Sau cheamă-mă-n mireasma și-n șoapta unei frezii , 
Privighetori în triluri ne vor cânta-n orchestră 
Și vom dansa iar valsul nostalgicei iluzii .

Ines Popa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu