luni, 28 mai 2012

Podoabă de Veronica Simona Mereuta

sau legământ de a "nu mă uita" lipită de fiecare fereastră,
atunci când plouă alean între flori şi dorinţe,
ar fi bine să am câte in nod,aşa cum doar pomul ştie a avea,
iar în fiecare primăvară să mă uimească un mugur,
ieşit ameţit de soare şi rouă

sau cingătoare de ursită multicoloră,
şi-aşa îţi dă c-o singură mână destinul de lucru,
am alte două, de urzit alandala vise,
mai mult către soare să-mi ardă focul,
şi-n noapte să fiu dorinţă.

sau ciorchine aşteptând fiecare toamnă altfel,
doar pentru a-i face în ciudă încrederii,
care părăseşte cea dintâi balul,cenuşăreasă risipind conduri,
doar ca să înveţe drumul înapoi,
acolo unde fericirea rămâne veşnic certă.

...nu mi-au plăcut niciodată alegerile,
pentru timpul ce trece n-am ...răgaz

26.05.2012
Vero

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu