luni, 28 mai 2012

FĂ UN PAS... de Patricia Serbanescu

Fă un pas spre mine!…şi lasă-mă să intru in ascunzişurile tale...
Hai, obişnuieşte-te să vieţuieşti cu mine-n... tine!
Îţi aleargă gândurile ca ..iepurii...dă-mi un răgaz să-mi pot lăsa
o bucăţica din mine, să-ţi stea drept paravan de soare!
Este...că te simţi mai împlinit? Doar acum cred că ai să înţelegi!
Şi eu tânjesc să mă umplu cu tine...separarea nu-şi are rostul
Eu în cer...tu bâjbâind pe cărările acestui ţinut... sau invers...
Oare de ce noi umanii, nu mergem pe căi deja bătătorite de alţii? 
V-aţi întrebat? Ar fi fost drumuri deja ştiute, iar greşelile, nu s-ar mai fi repetat. 
Prind de capete curcubeul din inima ta, apoi trag marginile între punctele cardinale, să nasc un pod sfânt...
Prefer nordul, aşa mi-a arătat busola mereu...de vei voi, te primesc în mine, cum am mai făcut-o odată.... 
Împletind culorile, construiesc un pod care să unească sufletele de-apururi, prin văzduh...să se balanseze şi să arate lumii că se poate şi altfel...
Doar aşa putem circula în voie şi putem să ne umplem alunecând unul în altul... 
atunci când ne este dor...

Un comentariu:

  1. Iti scriu aceasta scrisoare pentru ca am nevoie de ajutorul tau ,am transmis pe ,,causes ,, o petitie care as vrea sa o postezi si tu pe peretele blogului tau avind in vedere ca ai destul de multi vizitatori care vizualizeaza blogul tau ,aceasta petitie este urmatoarea :

    http://www.causes.com/causes/767187-important-my-letter-to-e-uropean-parliament-and-the-european-consilil?fb_action_ids=4114083494959&fb_action_types=causes%3Ajoin&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=10150228553841939

    si mai este una la fel de importanta care ar trebui semnata de asemenea pe ,,petitiionline,,:

    http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati

    aceste petitii reprezinta un pas din lupta noastra continua in asigurarea democratiei in Romania si nepermiterea reinstaurarii comunismului in Romania . Daca vei citi blogul meu aflat la linkul:

    http://kpollitica.wordpress.com/

    iti vei da seama ca nu fac parte din nici oformatiune politica , ca sint doar un cetatean simplu al acestei tari ,si ca nu am nici un gind ascuns .
    Las la latitudinea ta continutul si mesajul articolului care am toata speranta ca il vei publica stiind ca esti un bun roman si consideri ca aceasta tara trebuie sa fie a noastra si nu a citorva oameni avizi de bani si de putere .Daca il publici iti multumim frumos dar te mai rog transmitel si tu mai departe catre alte bloguri si prieteni pe care ii cunosti .
    Daca vei dori sa ma contactezimavei gasi la oricare dintre adresele aflate pe cartea mea de vizita virtuala aflata la linkul:

    http://kpollitica.wordpress.com/despre/

    In incheiere sper ca voi primi un mesaj de accept
    de la tine si vom devenii prieteni macar asa virtual deocamdata .
    Înfrânt nu eşti atunci când sângeri,
    Nici ochii când în lacrimi ţi-s,
    Adevăratele înfrângeri,
    Sunt renunţările la vis.
    Radu Gyr

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/536766_413578075329440_413529815334266_1335234_867183543_n.jpg

    RăspundețiȘtergere