marți, 29 mai 2012

Întâlnire de Catalin Ciorba

 Am păşit prin iarba udă,
Mi-am privit picioarele,
Nu ştiau cum să mă ducă,
Să-ntâlnească soarele.

Tu ai focul în priviri,
Nu ştiu cum, dar reuşeşti,
Eu mă pierd în amintiri,
Numai tu, mă regăseşti.

Părul tău, tăcut şi moale,
Chipul îmi acoperă,
Şi-un sărut prelung agale,
Sufletu-ţi descoperă.

Gura iarăşi te trădează,
Când la colţuri tremură,
Şi privirea-ţi se aşează,
Pe un colţ, de pătură.

Eu te strâng, adânc în braţe,
Nu te plângi nu zici nimic,
Dar te-ncumeţi să-mi faci faţă,
Iar eu, te mai strâng un pic.

Îţi fixez adânc privirea,
Dar tu cerul îl priveşti,
Nu te-apăs simt fericirea,
Însă tu, departe eşti.

Ai căzut acum, pe gânduri,
Nici nu vrei să îmi vorbeşti,
Doar zâmbeşti absent te bucuri,
Vreau, să-mi spui că mă iubeşti.

Catalin Ciorba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu