luni, 28 mai 2012

Asediu de Veronica Simona Mereuta

În dimineaţa în care nu m-aş regăsi în ale mele,
pot să le spun,păreri,iluzii reminiscente de viaţă,
aş căuta înfrigurată drumul spre înafară,
de tot ce umple făr' de rost,aluviune de ploaie nefastă,
în eu,nenumit încă pe de-a-ntregul,de-al necunoscutului asediu.

Te caut,chiar dacă n-am habar ce fac,nu-mi e de trebuinţă
gândul şi deşertăciunea lui,doar parfumul acela de tei,
ştiai că înfloreşte şi mi-e dor să-l umplu în loc de amar,
să fac din el hotar de fortăreaţă morgană,
"a fi sau a nu fi" e un tărâm nu o boală?!

Dacă aş vrea să fiu fluture,nu mi-ar trebui aripi noi,
să mă ţină la dospit într-un cocon domol,
niciodată nu mi-au ieşit la iveală din prima dorinţele,
chiar de le-aveam înscrise în interiorul pleoapelor,
cititul cere timp,pe care îl câştigi cu greu...cinstit.

Dacă noaptea n-aş avea de numărat stele,sau oi,sau şeaua
de cal măiastru...somnul n-ar ajunge pe tărâmul dorului,
al depărtării rupte de lacrimă,acolo unde surâsul e ,pe de-a-ntregul zâmbet de soare,apoi clar de lună,
să mă adune din toate cele în care mă pierd de când am răsărit...

25.05.2012
Vero


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu