vineri, 25 mai 2012

Eu sunt nebun de Iurie Osoianu

Eu sunt nebun... 
Ci ei sunt și deștepți , și tineri 
Cândva am fost că ei și eu 
Maximalist 
Am fost, ci voi să le mai spun 
Că n-am știut până mai eri- 
O zi de vineri- 
Că sunt tâmpit 
Că sunt bolnav 
Că sunt idealist 
Că sunt nebun 
Că sunt un nimeni... 

Și sunt nebun căci eu discut 
Cu ei în termenii moderni 
Și sar mereu 
Cu spusă mea neangajată ...
Și sunt tâmpit 
Pentru că versul meu 
Nu cere de la nimeni nici o plată ...
Și sunt bolnav 
Căci numai oamenii bolnavi 
În loc de pană 
Țin în mani lopata 
Și scriu cu ea 
Cu pâna-și săpa groapa ...
Și sunt idealist pentru că cred 
Că viață e iubire. 
Pecand ei știu , din fașă un secret 
Că-i numai amajire.
Și nimeni sunt pentru că sunt nebun 
Și gata. 

Eu sunt nebun 
O, cât am așteptat această zi 
Din tot șiragul meu de zile perindate 
Când în sfârșit eu auzii 
Că nu-s că ei, nici nu voi fi 
Că sunt nebun.
Că sunt nebun 
Și gata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu