sâmbătă, 5 mai 2012

AMINTIREA PLOII de Irina Nedelciu

Spre pătura de nori privesc îngândurată
Şi amintirea-mi dulce mă duce-n altădată
Când vorbele-ţi vibrante mă fermecau galante
Şi-n lacrimile zilei mă sărutai , bărbate.

Sub aburul de ploaie cântam foarte vioaie
Speranţa mă-mbrăca, un verde înmugurea
Izvorul meu de sânge se alerta a frânge
Iar roşul din obraz se zbenguia în haz.

Nici griul cenuşiu, nici ploaia repezită
Nu ne oprea din vene iubirea dezmorţită
Iar tunetul cel falnic degeaba încerca
Cu toba lui năvalnic să rupă acea za.

Cu hainele udate ne alergam cu şoapte
Prin ploaia zbuciumată, noi mai cădeam prin baltă
Eram ca doi copii, frumoşi, nebuni prin vii,
Cu struguri ne-mbătam şi-apoi ne-mbrăţişam.

Acum doar amintirea a mai rămas din noi
Prin foile ucise de lacrimi şi de ploi
Iar rănile deschise mi-alungă alte vise
Realul mi-l aduce, iubirea mea se duce.

Dar fulgerul din ceruri cu biciul mă tot ceartă
Să nu gândesc aiurea căci viaţa mea nu-i moartă,
Să iau crenguţa verde căzută printre vedre
Să-mi văd iar fericirea, să-mi cânt din nou iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu