luni, 5 decembrie 2011

Zavoianu Vali - Nopti departe

In toate noptile, cand lumea-i adormita
Si linistea pe zare se asterne
Deschid fereastra larg si linistita
Ma bucur de tacerea ce se cerne.

Un clopot de biserica rasuna
Batand alene ora trei din noapte
Si-n gandul meu razlete se aduna
Toate-ale zilei intamplari si fapte.

Traiesc intr-un satuc, la munte
Nu-i satul meu, nici muntele de-acasa
Dar inima-mi a invatat s-asculte
Tacerile de-aici,cand noaptea bland se lasa.

Si imi inchipui ca traiesc in alta parte
Cand la fereastra noptile m-asez
Caci gandul si simtirea mi-s departe
Si nu m-opreste nimeni sa visez.

Nu caut somnul fiindc-as piede corul
Ce-l canta linistile-n noapte
Si nu mi-as mai putea trimite dorul
Pan la "acasa"-al meu departe.

Chiar daca unii ma numesc straina
Si viata face sa traiesc in departari
In visul meu cel treaz, plin de lumina
Gasesc spre-acasa-n noapte vechi carari.

( Poate-s banale versurile mele
Si poate c-am stricat, scriind, hartie
Dar fara echivoc am pus in ele
Cu suflet, tot ce lumea n-are cum sa stie.)

05.dec.2011, Z.V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu