miercuri, 14 decembrie 2011

Zavoianu Vali - Vine Craciunul

Tristi, cu dor privim intr-una
Fiecare bradul lui
Ne vegheaza tandru luna
Prinsa-n cerul nimanui.

Dragul meu, vine Craciunul
Si tu nu esti langa mine
Dintre ganduri aleg unul
Sa-l trimit in dar la tine.

Caci s-a spart in mii de cioburi
Dorul meu si-al meu destin
Si atarna printre globuri
Intr-un brad de vise plin.

Scot un zambet de lumina
Azi, din ultima scrisoare
Cand mi-ai scris ca o sa vina
Pentru noi, clipa cea mare.

Clipa-n care rupti de lume
Ne-om topi imbratisati
In iubirea fara nume
Ce ne tine strans legati.

N-am beteala si nici stele
Ca sa prind in bradul meu
Am doar visele si-n ele
Straluceste dorul greu.

Eu ti-am pregatit sfioasa
In dar inima din piept
Si iti scriu cu drag de-acasa
Ca sa stii ca te astept.

Si de te gandesti la mine
Si vreun dar mi-ai pregatit
Vino tu in dar mai bine
Si-o sa am ce mi-am dorit.

14.12.2011, Zavoianu Vali

Un comentariu:

  1. Nostalgie, melancolie..regret...dar in sfarsit ..astept.
    Deci Revenire?
    Foarte frumos scris...o inima sensibila,iertatoare, dragastoasa.


    RăspundețiȘtergere