vineri, 16 decembrie 2011

Zavoianu Vali - Dor de iarna

Iarna mi-era dor de tine
Sa-mi pictezi pe geamuri flori
Sa ma-nveti in nopti senine
Printre fulgi s-adun fiori.

Tu cu-aripile de gheata
Sa ma-nveti ce-nseamna zbor
Sa plutesc prin a mea viata
Lin, ca fulgul de usor.

Nu-ti simt frigul din mantie
Caci te-am asteptat sa vii
Sa-ti soptesc in zori doar tie
Despre visele-aurii.

Da-mi din albul tau cel vesnic
Sa-mi imbrac in el fiinta
Fa-mi din neaua ta un sfesnic
Lumineaza-mi constiinta.

Si cu palma ta curata
Sterge-mi bland din nou tristetea
Sa invat inca odata
Cum sa-ti ador frumusetea.

Si sa-nvat sa ning cu vise
Peste tot ce-i cenusiu
Si prin portile-mi deschise
Sa-mi zbori lacrima-n pustiu.

Iarna mi-era dor de tine
De mirosul tau curat
Da-mi ninsoarea sa-mi aline
Dorul c-un sarut furat.

14.12.2011. Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu