luni, 26 decembrie 2011

Walter Dionisie - De Craciun si nu numai...

Dragii mei, avem nevoie de momente speciale ca sa ne amintim ceea ce ar trebui sa ne fie etica personala, permanenta si neconditionata?
Avem nevoie de taieri de porci, de chefuri nesfarsite, ca sa ne satisfacem poftele, avem nevoie de distractie, dans, antren, betie, intr-un cuvant exact opusul modelului pe care, zicem noi, Il sarbatorim?
Ne gratulam reciproc, folosind conventii care ne indeparteaza mult de OM.
Eu va propun in aceste zile, un emotionant itinerariu spiritual, care ar trebui sa ne proiecteze intr-o lume normala, in care omul devine Om si se leapada de felul lui de a fi cel mai mare rau posibil din Univers....
Cititi, meditati si nu va mai ganditi la...carnati....

Iisus a spus:

"Cand va rugati, nu fiti ca fatarnicii carora le place, prin sinagogi si prin colturile ulitelor, stand in picioare, sa se roage, ca sa se arate oamenilor; adevarat graiesc voua: si-au luat plata lor.

Tu insa, cand te rogi, intra in camara ta si, inchizand usa, roaga-te Tatalui tau, Care este in ascuns, si

Tatal tau, Care vede in ascuns, iti va rasplati tie.

Cand va rugati, nu spuneti multe ca paganii, ca ei cred ca in multa lor vorbarie vor fi ascultati. Deci nu va asemanati lor, ca stie Tatal vostru de cele ce aveti trebuinta mai inainte ca sa cereti voi de la El".

"Deci voi asa sa va rugati: Tatal nostru, Care esti in ceruri, sfinteasca-se numele Tau; vie imparatia Ta; faca-se voia Ta, precum in cer asa si pe pamant. Painea noastra cea spre fiinta da-ne-o noua astazi, si ne iarta noua gresealele noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri; si nu ne duce pe noi in ispita, ci ne izbaveste de cel rau. Ca a Ta este imparatia si puterea si slava in veci. Amin"
(Mt. 6, 1-13

Calea recuperarii divinului din noi, nu trece prin derizoriul conventiei actuale, care a creat un nou idol: omul.
Din zecile de kilograme de carnati si sarmale din care ne-am reinventat trupul, 21 de grame de suflet, conform liberului arbitru, asteapta alegerea noastra.
Iisus a zis:
Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie.
Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa.
Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.
Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.
Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi.
Cine vă primeşte pe voi pe Mine Mă primeşte, şi cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu