sâmbătă, 10 decembrie 2011

Zavoianu Vali - Tărâmul fericirii

S-a strecurat în mine azi tiptil
Un gând ce cu-ndârjire nu mă lasă
Să facem împreună un copil
Şi să ne facem împreun-o casă.

Avem adresă şi copilul are nume-n vis
Hrănesc în fiecare noapte fără tine
Acest perfect şi unic paradis
Până va fi să fii al meu, cu mine.

Nu-mi pasă că o lume stă-ntre noi
Şi nici că eşti departe nu îmi pasă
În vis la mine suntem amândoi
Şi-avem un paradis, un fiu, o casă.

Cu mâna streaşină privirii
Dacă te uiţi spre cer mă vezi
Cum construiesc tărâmul fericirii
În care vreau atât de mult să crezi.

Vorbesc în lipsa ta mereu cu tine
În fiecare minunate dimineţi
Şi-ţi spun din taina legilor divine
Că nu câştigi până să pierzi nu-nveţi.

Şi nu se naşte niciodată început
Şi nu-ntâlneşti în viaţă fericire
Până nu te împaci cu-al tău trecut
Şi până nu treci puntea, spre iubire.

Te prind de mână, suflet între doua lumi
Voi fi speranţa care niciodată nu te lasă
Şi-ţi dau să bei pocale cu minuni
Pe drumul tău din vise, către casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu