marți, 13 decembrie 2011

Alexandra Manea - Indemn

Aduna-ma, te rog, la tine-n gand,
Ca sa-mi inund simtirile opace
Cu mintea ta, intr-una frematand,
Sa stiu tot ce te bucura si-ti place.

Culege-ma-n privirea ta senina,
Ca sa ma pierd in negrul lor abis,
Sa simt ca pana la refuz mi-e plina
Fiinta cu-amorul tau cel interzis.

Striveste-ma-n surasul tau stingher,
Ca sa visez ca-s inger cu aripile fine
Si sa ma-nalt mai sus de-albastrul cer,
Ca sa aduc din rai un cantec pentru tine.

Si strange-ma in palma ta sfioasa,
Ca sa cutreier printre liniile ei
Ca intr-un parc si sa ma simt acasa
Printre tacutele-i alei.

Respira-ma in fiecare dimineata,
Sa ma-nfior cand in al tau plaman
Cu aerul cel rece, ca de gheata,
Ajung, stiind ca-aici am sa raman.

Fumeaza-ma la fiecare ceas de seara,
Ca sa-ti patrund fiinta ca un fum,
Sa nu mai simt ca dorul ma omoara,
Sa arda-a’ mele temeri ca un scrum.

Zambeste-ma cand florile de tei
Isi cern parfumul in fiinta ta,
Ca fericiti sa fim toti trei:
Tu, teiul si-un crampei din viata mea.

Ascunde-ma in glasu-ti linistit,
Ca sa rostesc cuvinte de amor,
Sa stii ca doar pe tine te-am iubit
Si-n inima sa-ti cante versul lor.

Arunca-ma in coltul sufletului tau
Si leaga-ma, caci stiu ca-mi va fi bine
Si ca nicicand nu ai sa-mi faci vreun rau,
C-am sa traiesc in tine asa cum se cuvine.

C.A.M. – 13.12.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu