duminică, 25 decembrie 2011

Alexandra Manea - Un vers si jumatate

Cand te strecori subtil, discret
In a mea minte
Si imi soptesti, ca un poet,
Roi de cuvinte,
Ma ametesti cu ritmul lor,
Provoci fiori
Si imi dai aripi, ca sa zbor
Pana la nori.
Ma rog la luna si la mari
Sa mi te dea,
Sa ma alegi din patru zari,
Sa fiu a ta,
In trenul meu sa te stiu vesnic
Calator,
Caci altfel ma topesc ca-n sfesnic
De-al tau dor.
Vraji, incantatii tot dezleg
Noapte si zi,
Ca numai eu sa te dezmierd
Si-al meu sa fii!
Cum de-ai putut s-ascunzi un zeu
Intr-un barbat?
Comit, ca tu sa fii al meu,
Orice pacat!
De cand mi-ai spus ca sunt a ta,
Plutesc,
Caci are sens acuma viata mea:
Sa te iubesc!
Zambesc si cant si zburd
Cat inima ma lasa
Si stiu ca ma comport absurd,
Dar nu imi pasa!
Iubirea ta in inima sa-mi stea
Oricat traiesc!
Si nu-mi doresc decat, daca-as putea,
Sa-ti multumesc...
Dar de-o rasplata pe masura n-am habar
Si sper ca poate
Vei accepta sa-ti dau in dar
Un vers si jumatate
Ca sa traduca ce pentru tine
Simt
Caci in alt fel nu stiu mai bine
Sa te-alint.

C.A.M. – 25.12.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu