joi, 1 decembrie 2011

Zavoianu Vali - La mulţi ani România!

Am vrut chiar azi, de ziua mare
Să-nvii a României faţă
Ş...i din condei cu încântare
Scriu- România Dodoloaţă!

Căci aşteptăm de vreme multă
Să mai trăim înc-o Unire
Şi glasul nostru îl ascultă
Azi o întreagă omenire.

Aud "Deşteaptă-te române"
Ecou din piept de Românie
Un imn ce-n suflet îmi rămâne
Stârnind azi ţara să re-nvie.

Vom fi acei ce-am fost odată
Istoria se va rescrie
Şi sora ce ne-a fost furată
Se va întoarce la a ei glie.

De ziua ta, iubită ţară
Eu îţi doresc să fii întreagă
Să străluceşti în soare iară
Ca dorul dulce ce ne leagă.

Spun "La mulţi ani!" azi Românie
Cu sufletul şi conştiinţa
Căci eu îţi aparţin doar ţie
Şi-n tine mi-am clădit fiinţa.

1 Decembrie 2011, Zavoianu Vali



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu