miercuri, 7 decembrie 2011

Stelian Maria - Bun ramas

Venind pe drum, cu ploaia ratacind,
Si barba-i sprijinita in toiag,
Plecat din vremea calului murind
Trecea un om al vietii sale prag.

Purta pe umeri miile de ani
Si-n ochi izvor de lacrimi nesecat,
Sarmanul om, sa-i las vreo cativa bani
Mi-a multumit si, nu, nu i-a luat.

- De unde vii taicuta? Intrebai,
Si cum de esti asa albit de tot ?
Nu m-a privit. - Vin taica dintre cai
Iar caii vin si ei de unde pot...

El a plecat cu pasul tremurand,
Si dus a fost. Si dus a fost, si gata.
Si printre nori, cu ploaia semanand
L-am mai vazut, o clipa doar, pe tata.

Stelian Maria
 ·  ·  · acum 10 ore

  • Lui Wanda RusZavoianu ValiAlexandra Manea şi altor 3 le place asta.

    • Zavoianu Vali Stelian........ma doare poezia ta. ma faci sa plang...
      acum 9 ore ·  ·  1

    • Zavoianu Vali 
      Dor (In Memoriam )


      Imi ploua-n suflet peste crucea
      Ce s-a infipt acolo ca-n pamant
      Si-mi zboara gandul la rascrucea
      Unde-am lasat al tau mormant.

      Imi ploua-n inima si doare
      Ca azi mult prea departe sunt
      Sa pot veni...si cu o floare
      S-ating bucata aceea de pamant.

      Imi ploua ochii cum nu au plouat vreodata
      Si tot mai des as vrea sa-ti spun
      Ca imi e dor de tine, tata!
      Si doar in amintiri te mai adun.

      Imi ploua-n amintiri si in copilarie
      Si-astept o mangaiere ce nu vine
      Acolo unde esti,trimit de stire
      De poti, te rog sa ai grija de mine.

      Zavoianu Vali
      18 octombrie

      acum 9 ore ·  ·  3

    • Zavoianu Vali m-ai rascolit :( ...
      9 hours ago ·  ·  1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu