marți, 6 decembrie 2011

Alexandra Manea - De dorul tau

Ii dedic aceste versuri scumpei mele prietene, Vali! Asa de mult as vrea sa-ti pot alina dorul de casa...

Asa ma chinuie durerea ta,
Asa de greu m-apasa dorul tau!
Sa fii aici cu mine-as vrea,
Si sa arunci tristetea intr-un hau!
Ma doare lacrima ce-ti fuge pe obraz,
Ma copleseste-al tau suspin
Si vreau sa uiti de greu si de necaz
Caci toate trec si toate vin...
Topeste departarea cu un vers,
Arunca dorul hat pe o colina,
Vreau armonia sa-ti coboare-n univers,
Sa-ti mangaie fiinta cu lumina.
Cu versul tau mi-alini orice durere,
Alungi a fruntii mele-ngandurare
Si simt ca orice temere imi piere,
Ca-mi dai putere, iubire si iertare.
O strofa doar si uit de griji si rele,
Imi canta rima ta in suflet si in gand,
Nici nu credeam ca toate visurile mele
Pot intr-al tau catren sa sune-atat de bland.
As vrea sa pot sa te aduc aproape,
Sa ard distanta ca pe-o lumanare,
Ca niciun of din glasul tau sa nu mai scape,
Sa iti alin tristetea fara amanare,
Sa stiu ca toti ai tai sunt langa tine,
Ca nu mai simti cum cruda-nstrainare
Se strange-n jurul tau si intretine
Tristetile si lacrimile lor amare.
Sunt langa tine, chiar de sunt departe,
Te port in suflet, ingerul meu drag,
Si vreau de multe bucurii sa avem parte
Si sa te-astept cand ai sa vii in prag.

C.A.M. – 06.12.2011


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu