marți, 17 aprilie 2012

Tranzacţiile unui îndrăgostit de Vali Zavoianu

Iubita mea azi am amanetat
Tot ce-am trăit la pieptul tău aseară
Şi dintr-un târg de vise-am cumpărat
O prea frumoasă zi de primăvară.

Şi mi-am amanetat emoţii şi fiori
Să cumpăr anotimpul pentru tine
Să te îmbraci iubita mea în flori
Să fii tu primăvara care vine.

Ţi-am cumpărat şi cerul înstelat
Cu-aromă de visări şi clar de lună
Din Carul Mare ţi-am făcut un pat
Luceferi să-ţi şoptească noapte bună.

Ţi-am cumpărat iubito rând pe rând
Planetele Sistemului Solar
Tot dorul meu de tine-amanetând
Să ai regatul tău imaginar.

Iubito azi am dus la amanet
O şoaptă de iubire nerostită
S-o mituiesc, să treacă mai încet
Această zi atât de fericită.

Iubita mea azi cumpăr pentru noi
Calea Lactee, veşnicia toată
Căci sunt bogat când suntem amandoi
Bogat cum n-a fost nimeni, niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu