duminică, 22 aprilie 2012

DE M-AI IUBI... de Irina Nedelciu


De m-ai iubi iubite, o fărâmă,
Atunci în suflet mângâiere aş găsi,
S-ar ridica iubirea-mi de prin bernă
Şi-n cântul de viori  ar dănţui.

De m-ai iubi... chiar şi o picătură,
Ar fi deajuns să mă ridic în nori,
Să mă scufund râzând în clar de Lună
Şi să-ţi trimit bezele-n mii de flori.

De m-ai iubi iubite, ca o pală,
Aş tremura înveşmântată printre brazi,
Dorindu-ţi măngâierea într-o doară,
Eu ţi-aş cânta în murmur ca să arzi.

De m-ai iubi iubite, precum valul,
Aş înota în marea de cristal,
Să te alint şi să îti spun sumarul,
Unei poveşti trăite ca-n pictorial.

De m-ai iubi... aş fi doar fericită,
Tristeţea şi-ar lua haina în ţignal
Şi ar fugi năucă, fără muncă,
Călcând doar marele şomaj într-un final.

De m-ai iubi iubite, ca o rugăminte,
În tandre mângâieri te-aş îmbrăca,
Să simţi cum dragostea încet te prinde,
În mrejele şoptite de-o mică stea.

Şi ne-am trăi atunci doar bucuria,
De-a regăsi iubirea din cântat
Şi-am  povesti apoi doar cu mândria,
Acelora ce-n timp nu ne-au urmat.

Doar tu să vrei să mă iubeşti, iubite,
Şi totul se va transforma-n real,
Pecetluind adânc, în oseminte,
Iubirea noastră dăinuită magistral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu