sâmbătă, 28 aprilie 2012

IUBITE-MI EŞTI DEPARTE... de Irina Nedelciu


Îmi număr neputinţa în zile tremurânde
Îmi număr tot ce-n noapte mă sperie sau râde
Şi totul, totu-mi cade în lacrimile multe,
Iubite-mi eşti departe, la poalele de munte.

Amic ţi-e Caraimanul cu-o Cruce sus pe munte
Te cheamă-n nerăbdare în noapte să te-asculte
În zilele cu soare te scoate la plimbare
Iubite-mi eşti departe, cărarea mi te-ascunde.

Trufaşele cascade te spală zi şi noapte
Şi-n susur de izvor te-ncântă cu-al lor dor.
În mângâieri de picuri te pierzi printre nimicuri,
Iubite-mi eşti departe, tărâmul ne desparte.

Trecut-au anii doi de când te-ai rupt de noi
Năprasnicele zile m-au împânzit prin file
Uitată-n astă lume îmi uit şi al meu nume,
Iubite-mi eşti departe, o lume ne desparte.

Pierdută în neştire am gândul tot la tine
Privind al tău mormânt în picuri mă scufund
Iar lacrima-ţi din cer o simt pe frunte , pier,
Iubite-mi eşti departe, iar doru-mi râde-n noapte.

Căzută printre şoapte, un bâiguit de moarte
Îmi asupreşte-n buze şi-un strop de sânge-mi curge
Acoperă hârtia, cuvântu-şi ia frăţia
Iubite-mi eşti departe, lumina mea e noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu