luni, 23 aprilie 2012

STRĂNUTUL IUBIRII de Irina Nedelciu


M-ai rupt din umbra ta, iubite,
Cu meşteşug tu m-ai cioplit,
Dintr-o statuie fără minte
Un curcubeu a răsărit.

Mi-ai dat culoare, strălucire,
Şi glas suav pentru iubit,
De-ai supărat o păsărime
De darul ce mi-ai dăruit.

Cum aş putea să uit de tine,
Când tu cu drag m-ai dăltuit!
Te-ai frământat chiar pentru mine
Când în tristeţe m-am oprit.

Mă ocroteai şoptind în umbră
Cuvinte dulci ce mă-ameţeau,
Puneai atunci tristeţea-n fugă
Şi-acele gânduri apuneau.

Tu m-ai iubit cu-nveşunare
Chiar dacă eu te ofticam,
Mă pedepseai doar în vioare
De-n hăul dulce mă pierdeam.

Aşa eu m-am trezit drogată
De o iubire-n infinit
Pasul ce-l fac acum, mă iartă,
Dar eu îţi spun, mult te-am iubit!

Da, te-am iubit, dar şi urât
Le luam mereu la acel rând
Dar eu acum am obosit
Şi am rămas doar în iubit.

Acum iubirea îmi strănută
E ca o boală de năucă
Te-aşteaptă să o oblojeşti
Cu un sărut să o vrăjeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu