marți, 24 aprilie 2012

FREAMĂTUL DORULUI de Irina Nedelciu


Scântei de stele adulmecă pământul
În căutarea visului pierdut cu gândul,
Ce prăpădit şi însetat s-a scurs
În noaptea ciuruită de atâta plâns.

Fărâme de planetă îmi cad pe capul trist
Ca o năframă-n bucle căzută din abis
În adieri de nimfă mi-aduce al meu surâs
Smaraldul îmi străluce privind în boltă, dus.

Cu gândul dus departe cu dorul neapus
Frisonul mi se zbate în frigul din apus
Iubirea mă-nconjoară, mă-mbracă într-o doară,
În rochie de seară, dorinţa mă doboară.

Ca două stele-n noapte, lumină, ochii tăi,
Îmi amintesc prin şoapte iubirea pentru ei
Şi vena de la tâmplă se zbate ca o tâmpă
Îngenuncheată-n noapte, durerea mă frământă.

Cu braţele întinse şi ochii-nlăcrimaţi
Strivesc bietele şoapte în buze şi dinţaţi
Şi-n scâncetul din noapte pe frunze mă aşez
Încrucişată-n braţe adorm şi te visez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu