sâmbătă, 28 aprilie 2012

NOUA LUME de Irina Nedelciu


Păşesc rătăcită...
prin crânguri desfrunzite
ţinând de mână..
...singurătatea.
Nu văd nimic.
Ochii-mi sunt în ceaţă
...o ceaţă neagră
în cenuşiul ei...
umed.

Gândurile-mi...
ţipă deznădejdea...
înotând de zor
în apa lăcrimândă.
Durerea lor sfâşietoare
...îmi rupe sufletul
...deja plăpând ...
de loviturile vieţii.

Inima-mi tremură
...tăcută...
sângerând în pulsul ei
...în ascunzisul în care
se cuibărise...
cândva...
sfioasă şi timidă.

Cerşea parcă...
în tăcerea ei
o rază minusculă de lumină
să poată aprinde
opaiţul odăii...
prea reci
în prag de iarnă.

Ca un răspuns
al durerii...
Dumnezeu
a privit către mine..
spunându-mi înduioşat
să merg la capătul crângului
acolo voi găsi
 o nouă lume.

Uimită şi plină de recunoştinţă
...am mulţumit 
Părintelui Ceresc
şi însufleţită de speranţă
am alergat...
să-mi găsesc...
Lumea.

Alergam disperată...
privind în stânga...
privind în dreapta...
să nu-mi pierd cărarea.

Frica...
de a nu vedea lumea
mă înebunea.
Dar... am vazut-o 
...ca o lumină
era ea...Lumea !

Păşeam uşor...
cu paşii mici ca de furnică
inima-mi era mică
tremura...
de prea timidă.
Sufletul
...îmi sta ascuns
cerceta...
de undeva de sus.

Vedeam florile...
coloritul şi parfumul lor
...îmi îmbătau simţurile.
Cântul lor legănat...
mă fermeca.

Eram ca un copil
...uimit...
uitat în inocenţă,
cu ochii mari, miraţi,
de atâta frumuseţe.

Ascultam înfiorată
cântul de legendă...
al falnicilor arbori
ce-şi revărsau înţelepciunea
dobandită...
de-a lungul veacurilor.

Apele cristaline
susurau înduioşate
cântul iubirii...
acompaniate parcă
de iarba verde...
de la mal.

Să fie aici Raiul ?
Să fi păşit eu...
în altă dimensiune?
Să fie doar un simplu vis
...efemer?

Dar ...iată ! 
ca un răspuns...
triluri de păsărele
în zbor dus...
îmi cîntau mereu
... de sus :
Bun venit !...Bun venit !
...nu e vis...
e marele paradis....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu