luni, 30 aprilie 2012

TIMP IROSIT de Irina Nedelciu


Te văd străine-n noapte
Cum mă priveşti adânc
Iar ochiul tău mă arde,
Văpăi din trup arunc.

În stânjenit mi-e suflul
De-atâta tremurat.
Am irosit eu timpul ?
Prea mult am aşteptat.

Acum am începutul
De capăt l-am luat,
Păşesc stilat pe drumul
Pe care l-am marcat.

Am irosit prea mult
Din timpul meu trecut
Tot aşteptând în gară
Un tren ce mult l-am vrut.

Acum, eu văd străine
Cum inocenţa ta
Se-aruncă către mine
Sărutul să mi-l dea.

Cu caldă eleganţă
Aştept să îl primesc
Priveşte a mea faţă:
Eu timp nu-mi irosesc!

În lacrimă priveşte
Nobleţea-mi din adânc
Şi-n taină chibzuieşte
De vrei să ai mai mult.

Căci timpul mi-e duşmanul
Lipit de ochiul stâng,
Îmi sapă când e anul
Un şanţ adânc, mi-e rug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu