duminică, 29 ianuarie 2012

Radu Adrian Gelu - Gemene steluţe-n vis…

Dincolo de închisele pleoape,
în vis visez şi eu ştiu că visez,
sub astrul auriu a nopţii amiez,
şi pledul timpului ce mă-ncape…

Eşti minunea-mi, îţi păşesc-n vis,
înger cu dulce monalisă privire,
faci drum-n adânc spre fericire,
inima-ţi tremurândă, s-a deschis...

Dar, a sorţii neputinţă tot implor,
a ne-ascunde în pântece de vis,
două gemene steluţe-n paradis,
unde visele torc iubirea-n fuior…

În taină tot strivindu-ne sărutul,
să-ţi şoptesc, tu să-mi clipeşti,
cât te ador şi tu cât mă iubeşti,
înlănţuiţi fierbinte-n dulce rutul…

Să-npărţim şi nebuna nebunie,
în sălbatică simţire, fix la doi,
năvalnic sânge a curge prin noi,
în zvâcnet iute a iubirii alchimie…

Ca-n joc cu aripioara de fluture,
s-adun pe obraz, polenul crinului
înflorit, arzând-n pata carminului
în alint, petalele-i vesel să susure…

Lacrimă curgând-n lung de coapsă,
împărţind-n geamăna înlănţuire,
fiorul timp cu nevoia-i de fericire,
sărutând duios, orgasmica sinapsă…

Acum e vis, ochii-s punţile de alint,
mângâind-n mijloc a tăcerii, emoţii
tremurânde, tu eziţi, eu aştept sorţii
printre fantasme-ţi, vibrând te simt…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu