vineri, 6 ianuarie 2012

Alexandra Manea - Prin zapada

Mi-s pasii grei si tristi in stratul alb si rece,
M-afund in departare incet, cu gandul dus,
Nu simt ceva, nu doare, nimic nu se petrece
In mine si-atat mai vreau: ca pana la apus
Sa sting distanta dintre noi intr-o suflare,
S-ajung la tine prin tacutele zapezi,
Sa-ti fur un ceas din viata si-mi fie cu iertare
Ca nu ti-am spus din timp ca vin ca sa ma vezi.
M-apasa lipsa ta si-ntruna ma indeamna
Sa vin spre tine si sa-ti mangai chipul iar,
Sa-ti sorb privirea, s-aud glasu-ti cum ma cheama,
Sa uit de tot: de dor si de amar…
Firimituri de suflet asez in palma ta,
Atat mi-a mai ramas, caci restul l-am pierdut,
Dar poarta-n ele iubirea ce-ti pot da;
E cel mai pretios al meu avut.

C.A.M. – 05.01.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu