joi, 26 ianuarie 2012

Irina Nedelciu - Maladia

Un clinchet suna-n capul meu
Cu-o intrebare-n apogeu
Cu ce-s de vina oare eu
Ca te iubesc... mereu, mereu ?

Ma-ntreb... sa fie maladie
Cum s-o tratez... imi spui tu mie
Sa fug , sa ma ascund pe creste
In pesteri , sau paduri mai dese ?

Sa fug spre mare, sa prind valul
Taifunul... sa ma zboare-n carul
Ce agatat pe bolta mare
Sclipeste... si imi da chemare ?

Unde sa fug... in ce adancuri
Sa nu m-atinga niscai ganduri
Sa-mi pot trata eu maladia
Ce-mi tulbura melancolia ?

Stau tot in nerv, de suparare
Unde-mi gasesc eu alinare
Pe ce minuscul colt de lume
Nu dau de umbra-ti sau de urme ?

Ma zbat si tip spre vindecare
Unde-i reteta , unde-i oare
Iar am pierdut-o intre vioare
Cand imi cantai in tremurare ?

Ma enervezi, ma scoti din pepeni
Cand delicat... tu ma tot pieptani
Simtirea-mi toata se rascoala
Si din revolta... cad in boala

O boala cronica ce-mi arde
Celula cu celula-n parte
Raman... pierduta doar in soapte
Iubindu-te noapte de noapte

26 ianuarie 2012 la 17:08

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu